Tuesday, September 27, 2011

たいへんですね!

わたしは きょう しごとの いんたびゅが ありました。 
I went to CCE around 12:00 and the interview finished around 1:00pm.
They asked me so many questions and also gave me some problems in order see my problem solving ability... lol

Hopefully, go to second round!!!
I wish I could get a full time job offer for next year!!

Wish me luck!!!

5 comments:

  1. Good luck with your job hunting!
    じゃまた あした!

    ReplyDelete
  2. じんさん がんばって! 힘든 것 같아...행운을 빈다!

    ReplyDelete
  3. じんさん わたしも せんしゅうのかよび インタビュが ありました。 いいでしたか?

    Hope it works out!!

    (ノートロダム だいがくのよねんせい です。 ^_^)

    ReplyDelete
  4. がんばって!なんはあなたのしごとですか?

    ReplyDelete
  5. Hope the interview went well! インタビュー(いんたびゅー)がんばってください。

    ReplyDelete